Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw Dostępności w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu

Cezary Gradziński - Inspektor ochrony danych

Kontakt: tel:  (15) 644 10 10 we. 378

e-mail: iod@powiat.sandomierz.pl

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Sandomierzu i jednostki organizacyjne Powiatu Sandomierskiego,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Starostwo Powiatowe w Sandomierzu i jednostki organizacyjne Powiatu Sandomierskiego, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  3. monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Sandomierzu i jednostek organizacyjnych Powiatu Sandomierskiego, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  4. przekazywania raportu o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Sandomierzu.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20190001696/T/D20191696L.pdf

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 marca 2025 11:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marek Żołyniak
Ilość wyświetleń: 30
13 marca 2025 11:38 (Marek Żołyniak) - Zmiana treści zakładki.
13 marca 2025 11:34 (Marek Żołyniak) - Dodanie nowej zakładki.